torsdag 21 april 2011

Shit happens

Jag brukar gärna tjata mycket om vårt Glasparti från Santex som vi har i vardagsrummet.

För ett tag sedan skulle vi flytta på några isoleringspaket som stod uppradade i den delen av vardagsrummet.
Då upptäckte jag att två av dom råkat stå lutade mot glaspartiet. Så här hade det blivit:



Det är inte bara på ena, utan på två av "dörrarna".

Jag funderar i mitt stilla sinne på hur i h*lvete vi ska få bort den här smälta plasten.

Tänk om den inte går bort alls! Tänk om PAROC-texten blir fastetsad på något vis! Och tänk om det blir massa repor om jag försöker skrapa bort det, det är ju stenull. Täcker hemförsäkringen sådant? Vad kostar det egentligen att byta ut två glaskasetter?

Vad säger man?

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Nej va typiskt!
Har inga råd att ge. Kanske börja med att blöta??
Hoppas det går att få väck!
Glad Påsk!

Erika sa...

Helev... jäv.. ski.. kan helt klart säga. Hoppas det löser sig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails