onsdag 20 april 2011

Hem Familj Energi mässa

I helgen ställde Floods Trähus ut på Hem Familj Energi mässan här i Falun.

Jag har tur som har en så underbar och snäll sambo som hjälpte mig i montern, trots att han egentligen var förkyld.

Och jag är lyckligt lottad som har snälla vänner som hjälpte till att både bygga och riva montern.

Tack Tobbe Senior, Emma och Tobbe Jr :)

Det var strålande fint väder och värmerekord för i år så tyvärr var det ovanligt lite besökare. Men trots det var det en väldigt bra mässa med många bra utställare och dom besökare som vi träffade på var väldigt intresserade av oss.

 Så här såg montern ut efter stängning.


Tapeten kommer så klart från Flügger färg i Falun. Kollektionen är den senaste från Fiona och heter Nordic Blossom. Jag tycker den är riktigt snygg!

Det fina golvet har min kära Martin och Tobbe Senior hjälpt mig att lägga in.

Trots att vi levererat ett gäng hus till Island före krisen och till Norge både före och efter det - senast för bara ett litet tag sedan - är det Upplandstrakten och söderut som vi är mest kända.

Jag träffar fortfarande på folk här uppe som är väldigt nyfikna och inte hört talas om Floods Trähus än.

Men det ska det bli ändring på nu :)

Ha det så bra!

Kram Erika

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails