måndag 12 april 2010

Storleken HAR betydelse.

En annan kväll var Tobbe med oss och målade.

Jag köpte två olika stora penslar av den bästa (och dyraste) sorten på Flügger.

Av någon anledning var det väldigt märkvärdigt vem som fick vilken.

Martin var lycklig som ett barn på Julafton över den här stora fina penseln.

Det är tydligt att storleken verkligen HAR betydelse ibland.

Karlar...

Det gick bra för Tobbe att måla, fast han fick den lilla penseln.

Vi gjorde samma sak här, jag rollade och dom andra efterströk med pensel.

Och ja, jag har en hemsk mössa.

Men den är väldigt praktisk, för allt mitt hår får plats i den.

Plus att man blir på bra humör av den ;)

2 kommentarer:

Erika sa...

Låter väldigt vettigt med en taktik när ni målar. Jag brukar ha en taktik i taket men sambon kör en annan.
Panelen gjorde vi i ett partytält och är man två samtidigt går det undan.
Snygg eller ja väldigt praktiskt hatt du har. Själv hade jag en kollega som satt o tog målarfärg från mitt hår då jag slarvat med huvudbonad.

Anonym sa...

I LOOOOOOOOOOOVE THE KEPA!
Förtsätt gör oss glada raring.
Din blogg är jättejättefin, du skriver bra. :)
Många kramar från moster Ylva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails