torsdag 7 april 2011

Håll i hatten

Idag har jag haft en jättetrevlig familj på besök på bygget.

Dom är sugna på att bygga vår Syningen omritad lite efter deras önskemål.

Tror det blir ett riktigt, riktigt hemtrevligt hus, speciellt efter deras ändringar med att ta bort några väggar och kasta om rummen lite :)

Men vilket busväder det är idag!


När jag kom till huset hade en tall blåst ner, medan jag väntade på mitt besök fick jag se den här tallen som också blåste ner sen.

Tror inte att någon kom till skada i alla fall och som tur är blåser det bort från alla fina nybyggda hus som står på vårt område.

Ha en bra kväll och hoppas att du inte blåser bort.

Kram Erika 

1 kommentar:

Erika sa...

Jag tog på mig tjocka jackan runt 7 och planterade ett par vårkrukor utomhus. Blåste rejält runt knutarna. Tur att våra granar redan har tagits ner. De pallade inte Gudrun så nu är vi träd säkra. Hoppas alla klarade sig undan tallarna.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails