torsdag 8 december 2011

Skitkul

För en liten tid sedan hände det något fantastiskt på bygget.


En bild säger mer än tusen ord. Även om det kan tyckas småsnuskigt att fota en spolande toalett så tycker jag att just den här toaletten är det bästa som har hänt på länge och den är ren - jag lovar ;)

Och förresten; Florida var underbart!

Everglades

Key West

Key West

Vi har varit helt slut och sjuka mest hela tiden sen vi kom hem, det är många intryck att smälta, så mycket att se och uppleva. Vi vill redan tillbaka.

Tack pappa och Leena för detta fantaskiska minne för livet!

Kramar från en lite mindre blek Erika

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skitbra!!!
Och vad härligt med en resa!! Jag sitter än så länge och dregglar över bilder!!!
Kram kram!!

Erika sa...

Välkomna hem igen! Jag tror jag åkte förbi erat område när jag var till min farmor. Tyvärr tog vi inte just den vägen igen så jag kunde inte åka in och "snoka" upp erat hus även om jag är väldigt nyfiken.
Vet hur känslan med fungerande toalett är så jag förstår mycket väl.
Skönt att ni är på bättringsvägen igen! Trevlig Lucia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails