fredag 16 september 2011

Swedish Wood Expo

I helgen som var, var jag som sagt med på mässa i Rättvik.

Jag fick äran att stå med Storsjökök i Jämtlandsmontern som var ihopdragen av TRE-ff.

Lars från Storsjökök

Rättvik och Siljan visade sig från sin vackraste sida under lördagen

Mässan bjöd på många trevliga besökare och bra utställare.


Imponerande trähantverk...


 ...en och annan kändis....

Kalle Moraeus
...och produkter gjorda av lin!

Lindrev

Linsnöre

Det har hänt grejer i huset också, men jag har bara jobbat och inte hunnit vara där. Det är tur att jag har världens bästa sambo som är där och ser till att det går framåt :)

Det kommer en rapport snart, jag lovar.

Trevlig helg!



Tycker den här är så fin :)

Kram Erika

1 kommentar:

Erika sa...

Den var fin....låten alltså

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails