onsdag 13 oktober 2010

Hem & Villamässan, Stockholm.

I helgen tog vi ett snabbt beslut.

Fast jag vaken hade tid, lust eller ork, åkte vi ner till Stockholm på Hem & Villamässan.

Det är alltid kul att se vad för trender som är på gång och träffa våra leverantörer.

Sen var det extra roligt att få lite inspiration nu när vi bygger.


Mycket fint fanns det.



Dimma, som hette GAT förut, är en av våra leverantörer och en personlig favorit.

Vill man välja till badrumsinredning och sådant till sitt Floods Trähus kan jag varmt rekommendera deras produkter.

Vi har redan hunnit köpa det mesta, från tiden då dom var GAT, men motsvarigheten till badkaret vi ska ha heter Dagg och finns att läsa om här; Dimma bad, produkter. 


En annan av våra leverantörer - och ännu en personlig favorit - är Santex Uterum. Jag fick tyvärr inte så många bra bilder, men deras visningsrum var riktigt snygga i år (som alltid).

Det har kommit massa nya häftiga lösningar som man kan läsa om på deras hemsida. 

Jag vill ha allt!



Det var riktigt fint inne också.
Vi har ju valt till ett vikparti från Santex, som kommer ersätta stora delar av ena vardagsrumsväggen.

Det kommer bli så snyggt!

Vi hittade en "ny" kamin.
Den modell vi tittat på, en Contura 585, har kommit med ännu större sidoglas.

Det gillar vi!

Den som ändå hade en sådan här sängram ;)



Ja tack, här vill jag gärna sova :)

Det ser så mysigt ut med mossan. Tänk att sätta ner fötterna i den på morgonen.

Bara man inte får ett barr i foten...

Ja, ja, tills vi har köpt en rund säng och plockat in halva skogen behöver jag inte bekymra mig om det. Nu kallar sängen i ett barrfritt sovrum :p

Kram /Erika

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails