söndag 4 juli 2010

Veckan som gått :)

Midsommarhelgen var helt underbar med massa sol och allt annat man kan önska sig :)

Det blev båttur till Torsång och dans runt midsommarstången.

Camilla åker ring efter båten.

På midsommardagen kom min mamma och hälsade på oss.

Med sin nya finbil :)

Sen blev det Midsommarrock i Vintjärn på kvällen.

Lillasyster Fanny och Camilla.

På bygget har vi äntligen fått ner ställningen från garaget.

Nu är det bara lite läkt och garageporten kvar :)

Jag tycker det är så fint!!

Nu smiter vi till sommarstugan i Jämtland ett par dar.

Ska bli skönt att komma iväg och koppla av och bara vara ett tag.

I normala fall brukar vi gå 2,5 km i skogen, längs myrkanter och över ett litet berg, från bilen till stugan. Men för att vara säker på att få med mig min kära Martin, har jag mutat honom med att han får ta med fyrhjulingen dit.

Det ska bli spännande och se om vi tar oss fram med den eller om vi bara fastnar. Det beror på hur blött det är i marken.

Hoppas det har torkat upp ordentligt...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails