onsdag 22 februari 2012

Organiserat kaos...

... blir det när köket står i soffan och det sista på väggarna slipas samtidigt ;)


Nästa gång jag lägger upp en bild från det här rummet ska köket vara monterat :)

Vi var förresten och spontanfikade med några vänner igår. Det var ju Semmeldagen och allt så vad kunde passa bättre än semmelfestival!?

Café Skyttepaviljongen vid Lugnet i Falun kan varmt rekommenderas! Jättemysig miljö i ett hus med historia, riktigt gott fika och trevlig personal. Det är helt klart mitt nya favoritställe.

Dessutom hade dom jättemånga olika smaker på semlor. Det passar mig väldigt bra då jag egentligen inte tycker om semlor. Eller, jag tycker helt enkelt att mandelmassa är jätteäckligt. Skulle nästan vilja säga att jag hatar det. Blää!!

Men vaniljsemlor däremot; mums!

Hoppas att du fick ditt lystmäte på semlor tillgodosett  igår :)

Ha en bra dag!

Kram Erika

1 kommentar:

Erika sa...

Blev nog sista semlan för i år men det var inte första. Grädden är bara för mycket.
Ni kommer säkert flytta in föra oss, har hänt massor hos er!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails