torsdag 18 augusti 2011

Onödig?

Jag har fått många kommentarer om att jag inte har uppdaterat bloggen på så länge. Det känns bra att vara efterlängtad :)

Det har varit fullt upp med jobb och så tappade jag stinget ett tag och hade svårt att komma igång igen. Men jag ska inte fördjupa mig i det, istället tänker jag bara ta vid där jag slutade förra gången...

Karlar kanske tycker det är lite lätt onödigt med en toalett. Men jag längtar tills jag slipper åka iväg så fort jag druckit en kopp kaffe. Det är så många hus och grannar överallt att jag inte har något annat val än att åka till svärföräldrarna eller passa in det till lunchen.

När rörmokeriet var så här pass klart (och gömt under isoleringslager nr 2) var Tobbe Jr och hjälpte oss med skivning i kök och lilla toaletten.



Vi använde OSB-skivor som blev över från garaget.

Läs gärna om alla olika skivor i inlägget skivval.

Nu har det kommit så här långt.
Vi har valt ett väldigt enkelt kakel till väggarna. Det är som synes vitt, men inte helt slätt så det blir lite liv i alla fall. 

Det är ett så litet utrymme att vi inte vill krångla till det med risk för att det blir rörigt och känns mindre. Golvet däremot får vi se vad vi hittar på med ;)

Min kära, efterlängtade toalett är alltså snart på plats. Jag längtar!!

Kram Erika

Ps. Något annat som är jätteroligt och som jag längtat efter i många år är att jag numer är köksdesigner på Floods Trähus. Det är både svårare och tack och lov mycket, mycket roligare än jag vågat hoppas.

Jag älskar det!

1 kommentar:

Erika sa...

Roligt att du har uppdaterat igen!
Tro mig jag vet hur det är att längta efter en toalett. Tacksam nästan var gång jag använder den här hemma kan kan jag lova. Man ska inte ta sån lyx för givet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails