torsdag 6 maj 2010

Pannor på :)

Igår lyfte vi upp pannorna på garaget och började lägga ut dom.

Tobbe Jr stod på ställningen och langade till oss andra, som sprang och lade ut buntar. 

Christer formligen skuttade fram, nästan som ett barn på en sommaräng.


Det gick ganska fort att få upp allt eftersom det inte var så mycket. Men det var tyngre och svettigare än jag trodde.

Vi hade i alla fall tur med vädret ;)

Själva utläggningen gick också rätt fort när dom väl kom igång.

Jag åkte och köpte fika och när jag kom tillbaka hade dom redan hunnit med större delen av ena sidan.

Men det gäller att få det rakt.

Christer sa att man kan ta en lång planka med sig och kolla. Eller så kanske man kan använda snörslå funderade vi...
Men för han som har gjort det här en miljon gånger förut, var det inga problem.

Tänk vilka snälla vänner vi har som ställer upp så här :)

Eftersom det var alldeles för länge sen både Martin och jag var på gymmet, har vi träningsvärk idag.

Tror bestämt att jag ska överraska min älskling med ett gymbesök i morgon bitti.

Tänk vilken bra start på dagen.
- Och vilket gott samvete vi kommer ha hela dagen :)

God natt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails